2016. október 28., péntek

I.Világháborús Isonzó 1917 relikvia!!Eladó Bajonet - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

I. Világháborús Isonzó 1917 relikvia!! 1915 májusa és 1917 novembere között tucatnyi csatát vívtak Olaszország és az Osztrák– Magyar Monarchia csapatai. Isonzónál az olasz, az osztrák és a magyar csapatokat tizedelte meg a világtörténelem első totálisan gépesített háborújának brutalitása. Bajonett 88M fellelt állapotban tok nélkül.. A rárakodott évtizedes rétegek alól megtisztítva, de nem marva, csiszolva, korának megfelelő állapotban eladó!! Ez nem raktári árú!! Ahol kifordult a földből, tudni illik jó nagy csaták helyszíne volt (Olaszország-Isonzó I. Világháború) !! Mint írtam, én nem fényeztem, nem éleztem, csak lemostam és haza hoztam Magyarországra, ennyi... nagy i 0210 ilyesmi van bele marva..
Felhívnám a Tisztelt Vásárlók figyelmét, hogy termékeim Személyes Átvételére Nincs Lehetőség!!!

Jelenlegi ára: 13 000 Ft
Az aukció vége: 2016-11-02 17:57 . I.Világháborús Isonzó 1917 relikvia!!Eladó Bajonet - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése