2019. június 27., csütörtök

Marley Rise On-Ear Bueltooth fejhallgató, fekete - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Eladó egy összesen 2 alkalommal használt
Marley Rise On-Ear Bueltooth fejhallgató.
Miután tönkrement a DAP-om, úgy gondoltam, telefonnal fogok zenét hallgatni. A tesztek alapján ezt a fülest választottam, ráadásul Bueltooth-os, gondoltam, nem kell majd vezeték, természetesen az is van hozzá. Viszont egyik telefonom hangja sem közelíti meg egy DAP hangját, így inkább vásároltam egy másik FiiO-lejátszót. Azon viszont nincs Bueltooth kapcsolat. Vezetékes fejhallgatóból van itthon jó pár darab, ezért ez visszakerült a dobozába, azóta is ott pihen. Jelenleg is kapható kereskedelmi forgalomban. Minden tartozéka (doboz, töltő, mikrofonos vezeték, hordtáka) megvan. Mivel több, mint egy éve vásároltam, a garancia már lejárt, de én vállalok rá egy hónapot.
Teszt a fülesről:
https: //www. av-online. hu/fejhallgato/house-of-marley-rise-bt-em-jh111-bluetooth-fejhallgato-teszt_2232


Jelenlegi ára: 11 000 Ft
Az aukció vége: 2019-07-11 18:28 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése